Cześć, co by tu zjeść ;-)

Zwykły wpis

Witajcie,

Za namową znanej i lubianej Moniki eS, którą z tego miejsca pragnę serdecznie pozdrowić, postanowiłam założyć tego bloga 🙂

Nie wiem czy będę konsekwentna w jego prowadzeniu, czy mi się nie znudzi, albo o nim nie zapomnę, bo wszystkie moje życiowe pamiętniki kończyły się po średnio dwóch-trzech wpisach ;-D Ale się postaram licząc, że Wasze czujne oko mnie zmotywuje!

O czym będzie?

O mnie i o powiększających i pomniejszających się kwestiach. Do tych pierwszych należą: moja wiedza o diecie i zdrowiu, moja Rodzina, do której 3 miesiące temu dołączył mój synek Olek oraz o moim mieszkaniu, w którym wciąż przybywa rzeczy. Do tej drugiej kategorii pragnę zaliczyć moją wagę 😉

Miło mi będzie Was tu gościć,

Domicella.

5 responses »

Skomentuj

