Mała Bitwa w Wielkiej Walce

Zwykły wpis

Mała Rozalia to dziewczynka „na piątkę”. Urodziła się 15go o godzinie 5:05, mierzyła 55cm i ważyła 3550g. Śliczny noworodek, który tymczasowo ograniczył mi kontakt ze swoją mamą, a moją dietetyczką 😉

Niestety kolejne spotkanie, na którym miałam dowiedzieć się co mi wolno, a czego mam unikać, póki co nie odbyło się. Czekam aż Magda dojdzie do siebie po porodzie. A ja? Mi jest bardzo ciężko. Popełniam błędy z czystej niewiedzy, ale staram się 🙂

 

Sałatka – jeden z moich dzisiejszych posiłków:

Sałata zielona

Papryka czerwona

Papryka zielona

Cebulka czerwona

Ogórek świeży

Słonecznik łuskany

Grejfrut żółty

Kurczak duszony

Świeża bazylia

Zioła prowansalskie

Oliwa z oliwek

 

Smacznego 🙂

Skomentuj

